De citiva ani, cele cinci concerte pe care Asociatia Culturala „Unisono“, condusa de Sylvia Petre, le ofera la Izvorani au intrat in traditia stagiunii estivale bucurestene. Intr-un cadru filmic, pe domeniul amenajat cu bun gust si discretie, se amenajeaza o scena pe care evolueaza tineri aflati la inceputul unei cariere muzicale adesea promitatoare, dar si absolventi ai Academiei de Muzica deja lansati si unanim recunoscuti in tara si in strainatate. Simbata seara a avut loc ultimul concert din aceasta vara, care a propus repere diverse si, in general, interesante, mult apreciate de un public numeros si elevat, care a dorit sa asculte muzica buna in aer liber, pentru a schimba apoi impresii la un pahar de sampanie.
Programul a fost deschis de cvartetul de suflatori „Clasic“ (Alexandru Popescu, Victor Crasnopolschi, Ovidiu Paraschiv, Nicolae Spataru), care au interpretat Doua piese pentru cvartet de clarineti de Gordon Iacob si o suita de jazz, dovedind o tehnica sigura, omogenitate si o coordonare echilibrata, dar si intentii expresive adesea concretizate, poate mai putin in secventa care, desi s-a dorit a fi jazz, a fost mai aproape de tango, fara a avea insa acea savoare languroasa a celebrului dans sud-american.
Evolutia harpistei Ionela Bradean (studenta a renumitului solist si profesor Ion Ivan Roncea) a dezamagit prin platitudinea si lipsa de relief cu care a parcurs (corect din punct de vedere tehnic) Impromptu de Faure si Jazzband de Tournier (care, desi anuntat ca avind 8 minute, s-a terminat dupa doar doua, oricum departe de orice legatura cu lumea muzicii mentionate in titlu…), pentru ca apoi Cvartetul „Imperioso“ (Irina Plati Sandu, Bogdan Plati, Simion Crudu, Sergiu Marin) sa propuna Divertismentul nr. 2 de Mozart (aerat, in sonuri estompate, dar lipsit de stilul specific mozartian) si Mazurca de Wierniawsky, abordata cu mai mult nerv