Sate ascunse, semineele zanelor, stanci in forma de conuri. Ce mai, un fel de Grand Canyon. Numai ca nu este vorba de America, ci de Turcia, mai exact Cappadochia, adica locatia aleasa de francezii de la Renault pentru primele drive-test-uri oficiale ale modelului Logan.
Si nici ca se putea gasi o zona mai buna avand in vedere publicul tinta. Soselele libere unde alergi cu 150 de kilometri pe ora, pantele abrupte si mai ales praful din belsug aduc aminte de drumurile din Romania.
De altfel, Romania a fost si prima locatie la care s-au gandit cei de la Dacia-Renault pentru acest test.
De ce nu Romania
"Am vrut Maramures, insa nu aveam locuri de cazare corespunzatoare. Mai exista si alternativa cazarii ziaristilor in apropiere de Bucuresti, unde exista si aeroport, iar testul sa se faca spre drumul care merge la Brasov, insa nu prea era nimic de vazut si camioanle de pe drum mai mult incurcau " explica reprezentantii Dacia.
Pe au mai intrat si Namibia si Croatia, dar problemele logistice si...lingvistice legate de aceste destinatii au facut ca pana la urma sa fie aleasa Turcia.
Nici cu camioanele din Turcia nu stam mai prost. Mai mult chiar, ghidul ne avertizeaza ca ele au tendinta de a merge pe mijlocul strazii, iar unele chiar prefera celalalt sens. De acest lucru s-a convins si unul dintre ziaristii romani care s-a trezit fata in fata cu un astfel de microbuz chiar dupa o curba stransa.
Amortizoare bune de socuri
Logan pare insa masina ideala pentru un astfel de tinut. Nici un fir de praf nu a intrat in masina (e adevarat, erau si geamurile inchise si aerul conditionat pus pe recirculare). Si daca tot a venit vorba de aerul conditionat sa spunem ca el a facut fata cu brio arsitei din Turcia, ceea ce inseamna ca va trece cu siguranta si