La magazinele de specialitate din intreaga tara au fost depuse aproape 10.000 de cereri, uzina pitesteana promitand sa le onoreze in 45 de zile de la inregistrarea optiunii Modern, spatios, robust, Logan, a carui comercializare incepe astazi in intreaga tara, este o masina cu adevarat europeana. Aceasta este cel putin concluzia desprinsa de participantii la primul drive-test oficial desfasurat zilele trecute in Podisul Anatoliei, la Capadochia - Turcia, pe drumuri care se aseamana mult in ce priveste calitatea cu soselele din Romania. Logan a demonstrat o buna tinuta de drum, mai ales modelul echipat cu motor de 1,6 litri. Caracteristicile tehnice deosebite sunt dublate de costuri foarte mici de intretinere, oficialii de la Renault apreciind ca, indiferent de motorizare sau de nivelul de echipare, aceste costuri nu depasesc 350 de euro pentru primii 100.000 de km. Logan este destinat in primul rand romanilor, dar si clientilor din alte 34 de state pentru care pretul scazut este foarte important in alegerea unei masini. Vor exista apoi linii de montaj in Rusia, Iran, Maroc si Columbia. In Romania, pana la aceasta data, s-au depus aproape 10.000 de cereri, pentru cumpararea de Logan, mai bine de 60 la suta dintre acestea solicitand modelele mai scumpe, respectiv Ambition, care se va vinde la pretul de 8.000 de euro. Cel mai ieftin model este Ambiance, care se va comercializa la pretul de 5.700 euro. Uzinele de la Pitesti produc doar 200 de unitati pe zi, durata medie de asteptare pentru a intra in posesia masinii solicitate fiind de aproximativ 45 de zile. Nu se fabrica nici o masina pentru a fi tinuta pe stoc, ci numai in baza cererilor depuse de clienti. In prezent, exista circa 2.500 de masini care vor fi distribuite solicitantilor aflati in fruntea listelor de inscriere. Pentru a reduce timpul de asteptare, conducerea uzinei pitestene deruleaza un program ambitios