Directorii spitalelor vor solicita conducerii Directiei de Sanatate Publica (DSP) sa vina sa ridice panourile publicitare montate, in urma cu aproximativ un an de zile, pe peretii din holurile unitatilor medicale. Pentru ca firmele X-Treme SRL si Media House SRL din Bucuresti nu au platit nici un leu pentru spatiul inchiriat, conform contractului incheiat cu conducerea DSP, prima transa de bani trebuind achitata inca din luna ianuarie a acestui an, directorii unitatilor medicale vor ramane doar cu amintirea. Reamintim ca, in urma cu aproximativ un an de zile, prof. dr. Stefan Georgescu, directorul DSP, i-a determinat pe directorii spitalelor sa accepte ca pe holurile unitatilor medicale sa fie lipite afisele publicitare, chipurile pentru a avea venituri extrabugetare. Directorul DSP a avut doar un singur scop: rotunjirea bugetului fiului sau, Ionut Georgescu, care lucra pe atunci la una dintre aceste firme. Pentru un afis publicitar, firmele trebuiau sa plateasca lunar o chirie de sase dolari. In conditiile in care pe holurile unitatilor medicale au fost montate sute de panouri, la un calcul estimativ, spitalele trebuiau sa primeasca, pana in prezent, aproximativ un miliard de lei.
(M.O.)
Directorii spitalelor vor solicita conducerii Directiei de Sanatate Publica (DSP) sa vina sa ridice panourile publicitare montate, in urma cu aproximativ un an de zile, pe peretii din holurile unitatilor medicale. Pentru ca firmele X-Treme SRL si Media House SRL din Bucuresti nu au platit nici un leu pentru spatiul inchiriat, conform contractului incheiat cu conducerea DSP, prima transa de bani trebuind achitata inca din luna ianuarie a acestui an, directorii unitatilor medicale vor ramane doar cu amintirea. Reamintim ca, in urma cu aproximativ un an de zile, prof. dr. Stefan Georgescu, directorul DSP, i-a determinat pe directorii spitalelor sa accepte ca pe holur