Nu stiu ce vreau. Pentru 99,99% dintre noi, propozitia asta e semn de nehotarare. Sau plictiseala. Sau lene. Pentru un tanar intreprinzator privat e un indiciu clar ca exista o piata pentru un nou tip de serviciu: Compania de cheltuit banii.
Conceptul e simplu: firma aceasta iti spune ce-ti lipseste cand ai deja totul. Cand stai prea mult la birou ca sa te mai poti gandi la noi achizitii – pe care oricum e greu sa le dibui fara ceva cercetare. “Ce mai vreau SRL” gaseste pentru tine echipamente si servicii noi, care sa fie in stare sa-ti umple nevoi presante, de care habar n-aveai.
O astfel de firma n-ar face doar sa-ti arunce in sac gadgeturi si masini scumpe. Ar fi prea simplu. Ideea e sa te alegi cu lucruri despre care sa se vorbeasca. In stare sa spuna ceva despre tine. Pe care altii sa nu si le poata permite. Sau – si mai bine! – de care sa nici nu fi auzit.
Abordarea clientului e punctul nevralgic al acestei activitati imaginare. Trebuie, la fel ca in cazul unui brand, sa stii totul despre el. Nu neaparat cine e, ci ce vrea sa para. Nu ce-si doreste (in cazul neasteptat cand mai vrea ceva), ci cat de mult vrea sa cheltuiasca. In sfarsit, trebuie neaparat determinat cat de dispus e clientul sa incerce lucruri noi.
Si asta pentru ca studiile au aratat ca plictiseala, atunci cand se asociaza cu banii, e data mai ales de persistenta in aceleasi activitati.
Nu va ganditi ca produsele sau serviciile livrate de “Ce mai vreau SRL” trebuie sa fie foarte costisitoare. Cand un om merge cu cea mai scumpa masina de pe piata, nu poti urca in gama. Poti sa-i iei insa un autobuz de pe linia 311, cu care sa se plimbe singur, oprind in statii, dar cu usile inchise, ca sa nu se urce nimeni.
Ce poate fi mai placut decat sa stii ca ai autobuzul tau, care te duce unde vrei si nimeni nu vine sa te ridice de pe scaun? Sau