Calitatea produselor si seriozitatea partenerilor de afaceri constituie inca probleme serioase ale economiei romanesti. In afaceri, credibilitatea inseamna totul.
Este capitalul cel mai pretios pe care il au la dispozitie firmele romanesti, cel mai greu de castigat si cel mai usor de pierdut, si care poate fi compromis chiar de fapte cu care nu avem legatura directa.
Unii dintre manageri nu reusesc insa sa inteleaga aceasta regula esentiala si, din motive care pot fi doar banuite, risca sa compromita nu numai propria imagine, dar si pe cea a firmei pe care o reprezinta. Insa cand in joc sunt interese suficient de mari pentru ca sa merite riscul, restul devin amanunte…
O directoare mai tare ca legea
Hotelul „Ceres" din statiunea Baile 1 Mai este administrat de Societatea Comerciala de Tratament Balnear si Recuperarea Capacitatii de Munca S.A. Bucuresti - Sucursala Baile 1 Mai. S.C. T.B.R.C.M. are ca unic actionar Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale. In urma licitatiei de oferte pentru furnizarea de paine pentru Hotel „Ceres", a fost declarata castigatoare firma Livemar Pan SRL Sanmartin.
Prin contractul de achizitii incheiat la 06.01.2005 intre cele doua parti, semnat de directorul Ioan Bondar din partea S.C. TBRCM-Baile 1 Mai si administratorul Livemar Pan, Stefan Patroc, furnizorul se obliga „sa asigure livrarea de produse alimentare", respectiv paine, in conformitate cu nevoile beneficiarului. Plata urma sa se faca in maxim 30 de zile de la data livrarii marfii.
Desi, dupa cum au recunoscut inclusiv in fata reporterilor nostri angajatii Hotelului „Ceres", nu a existat nici macar o data vreo problema de ordin calitativ sau cantitativ referitor la painea livrata de brutari