Restructurarea Tarom nu va continua prin noi concedieri colective, ci printr-o dezvoltare a activitatii care presupune cresterea, in viitor, a numarului de salariati, a declarat, ieri, Miron Mitrea, Restructurarea Tarom nu va continua prin noi concedieri colective, ci printr-o dezvoltare a activitatii care presupune cresterea, in viitor, a numarului de salariati, a declarat, ieri, Miron Mitrea, ministrul Transporturilor, cu ocazia implinirii a 50 de ani de la infiintarea companiei. El a precizat ca procesul de restructurare se va concretiza, in perioada urmatoare, prin construirea unui nou atelier de reparatii ale aeronavelor si prin cresterea numarului de curse spre Europa, precizand insa ca societatea nu va reveni la cursele "long-courier" la care a renuntat de curand. Potrivit directorului general al Tarom, Rodica Odobescu, compania a investit in ultimii trei ani circa 30 de milioane de dolari, mare parte din aceasta suma fiind alocata pentru dezvoltarea zonei de hangare. "Tarom castiga anual pana la cinci milioane de dolari din utilizarea hangarelor de reparatii de catre alte companii", a declarat Odobescu. Printre altele, in reparatii se afla si un avion apartinand companiei aeriene fondate de catre celebrul fost pilot de Formula 1, Niki Lauda. "Fostul pilot a cumparat, in urma cu cativa ani, cateva avioane de la Tarom. Desi nu opereaza pe relatia cu Romania, el a ales compania noastra pentru reparatii", ne-a declarat un angajat al Departamentului de intretinere de la Tarom. Premierul Adrian Nastase, care a participat la sarbatorirea semicentenarului Tarom, nu a pierdut ocazia de a arunca cateva sageti in directia opozitiei. "Din perspectivele unui faliment pe care unii se grabeau sa il anunte, am ajuns sa avem o companie perfect compatibila cu ceilalti operatori europeni. Unii spuneau ca, pentru o tara ca Romania, este un lux sa pastreze o companie de avia