On-line Fraud Management Solution este un program prin care se incearca eliminarea fraudelor prin intermediul serviciilor de posta electronica. Acesta da posibilitatea organizatiilor sa blocheze e-mail-urile prin care hackerii incearca sa obtina informatii despre conturile bancare sau parolele de acces in magazinele electronice.
Reteaua de detectie a fraudei prin e-mail gaseste automat si blocheaza e-mail-urile frauduloase.
Folosind o retea de proba si milioane de adrese de e-mail sub acoperire, aceasta atrage si livreaza e-mail-urile suspecte catre cercetatori, care analizeaza mesajele, identifica atacurile sau tentativele de frauda, apoi creeaza si livreaza automat filtre antifrauda pentru blocarea e-mail-urilor infectate.
"Multe din companiile care ofera servicii financiare si depind de Internet pentru a deservi propriii clienti s-au simtit neajutorate in fata noilor amenintari cu intentia de a le strica bunul renume", a declarat Kim Legelis, director la Symantec Industry Solutions.
Programul ofera posibilitatea blocarii e-mail-urilor de tip "phishing" pentru ca acestea sa nu le mai puna in pericol clientii sau renumele. Gartner Research a estimat ca numai fraudele prin phishing au costat bancile din Statele Unite 1,3 miliarde USD.
Asta inseamna ca hotii de identitate reusesc destul de usor sa convinga consumatorii on-line sa le dea informatii confidentiale, inclusiv numerele cardurilor de credit, Pin-uri, parole, numere de cont, codurile personale s.a.m.d. Potrivit Anti-Phishing Working Group (APWG), numarul atacurilor unice de tip phishing a crescut de 12 ori in 6 luni (de la 116 in decembrie 2003 la 1.422 in iunie 2004).
"Toate indiciile din piata indica faptul ca amenintarile continua sa creasca constant, noi inovatii si abordari fiind dezvoltate de phisheri si aparand aproape saptamanal",