Dupa fotbal, automobilismul este sportul romanesc care consuma cei mai multi bani. Pregatirea si participarea pentru un sezon de zece etape in Campionatul National de raliuri pot costa un echipaj de la 100.000 pina la aproape un milion de euro.
Federatia parlamentarului PSD Constantin Niculescu a interzis, abuziv, participarea unor piloti la ultima etapa a Campionatului National de raliuri
Dupa fotbal, automobilismul este sportul romanesc care consuma cei mai multi bani. Pregatirea si participarea pentru un sezon de zece etape in Campionatul National de raliuri pot costa un echipaj de la 100.000 pina la aproape un milion de euro.
Imediat dupa revolutie, rolul de organizator al competitiei nationale a fost asumat de Federatia Romana de Automobilism si Karting, aflata sub puterea lui Constantin Niculescu, parlamentar PSD si sef la ACR. Pina in aceasta toamna, campionatul, in care sint inscrisi peste o suta de piloti, s-a disputat cu bune si rele. De doua saptamini insa, intre echipaje si FRAK a izbucnit un scandal care s-a acutizat ieri, la Onesti, unde s-a desfasurat ultima etapa a sezonului. FRAK este acuzata de doi dintre importantii organizatori, dar si de cea mai mare parte a pilotilor, de rea-credinta si abuz.
Nume grele pe lista interzisilor
FRAK a luat in urma cu citeva zile decizia de a suspenda citeva echipe si piloti, fara temei legal, abuzul culminind cu interdictia dictata asupra lui Alexandru ?Dodo? Pitigoi, unul dintre cei mai in voga piloti romani. Acestuia i-a fost interzis sa ia startul in ultima etapa, de la Onesti, a campionatului. Decizia federatiei a fost luata fara vreo instiintare oficiala si dupa ce pilotul a platit cele peste sase milioane de lei taxa de participare! Motivul interdictiei a fost dezvaluit printr-un sms, in care oficiali ai federatiei il invinuiau pe ?Dodo? ca s-a solidarizat cu fondato