•Un nou concept de marketing la Banca Romana pentru Dezvoltare (BRD) Groupe Societe Generale a fost inaugurat ieri la nivel national •Patru noi Agentii BRD au fost inaugurate la Iasi •Costurile unei mini-agentii se ridica la suma de 100 de mii Euro
Proiectul "BRD Expres" a avut parte si la Iasi de o inaugurarea deosebita, ocazie cu care a fost organizata o videoconferinta de presa, la care au participat reprezentanti ai Guvernului, directori ai bancii. Un numar de 33 de noi Agentii BRD au fost inaugurate ieri, la nivel national, in cadrul unei videoconferinte la care au participat simultan sucursalele BRD din Iasi, Bucuresti, Timisoara si Oradea. La prezentarea evenimentului la Iasi au participat directorul BRD Iasi, Dumitru Virtu, alaturi de directorul Directiei Comunicare din cadrul BRD Societe Generale, Mihaela Burada. "Activitatea sucursalei iesene a BRD este complexa, deoarece aceasta coordoneaza si gestioneaza activitatile a trei filiale din Moldova. In Iasi avem ca si clienti un numar de 12 mii de societati comerciale si un numar de 33 de mii persoane fizice. In acest mod, acoperim 35 la suta din piata ieseana. Sunt produse la care avem mai mult de 50 la suta. La carduri, spre exemplu, avem aproximativ 55 la suta din piata", a afirmat ieri Dumitru Virtu."BRD Expres", proiectul de dezvoltare a retelei BRD, a definit un concept nou de agentie bancara in relatia cu clientii persoane fizice, relatie care se bazeaza pe trei caracteristici cheie, referitoare la proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor si, nu in ultimul rand, confortul clientului. In cadrul videoconferintei, directorul general al BRD- Groupe Societe Generale a afirmat ca diversificarea retelei face parte din actiunea BRD de pozitionare pe piata de retail. "Dezvoltarea si diversificarea retelei reprezinta o miza majora pentru pozitionarea B