E adevarat ca in aceasta luna am avut un numar mare de morti si ma ingrijoreaza acest lucru. Totusi, trebuie tinut cont ca cinci dintre ei au murit intr-un singur accident, cel de luni. Aici as vrea sa va spun ca, la citeva sute de metri de locul unde s-a intimplat tragedia, aveam un echipaj. Oamenii mei spun ca s-a circulat foarte corect.
Pai Opelul avea peste 120 de kilometri pe ora?
Nu stim inca exact care a fost viteza. Nu s-au vazut urme de frinare. Nu stim inca nici una dintre cauzele care a dus la producerea acestui accident.
Sa revenim la munca dumneavoastra. Razii faceti indeosebi in Timisoara. Cele mai multe accidente grave se petrec insa in judet.
Raziile de amploare pe care le facem nu sint doar in Timisoara, ci si pe drumurile din Timis. Nu putem sa avem, insa, echipaje din kilometru in kilometru.
Dupa numarul de accidente, nu prea se vad rezultatele raziilor. De ce?
Ba da. Se vad si au efect. In ultimul timp, numarul accidentelor nu a scazut, dar l-am stapinit. In tara sint mai multe decit in Timis. Noi stam bine comparative cu alte judete. De exemplu, Iasiul are 25 de morti in plus fata de anul trecut, in timp ce noi avem doar doi. Sa stiti ca actionam cu toata responsabilitatea.
Care au fost ultimele masuri concrete pe care le-ati luat?
Ultimele masuri au fost de propagandaa rutiera prin mass-media, pentru ca soferii sa vada ce s-a intimplat. Am pus panouri de avertizare, am organizat actiuni concrete, punctuale si am facut analize zilnice. Am incercat sa contracaram, dar cind actionam intr-un loc, se intimpla in altul cite un accident. Cu toate acestea, stapinim situatia, o avem sub control. Vom pune panouri electronice de indicare a vitezei unde au fost cele mai grave accidente. Vreau sa montam si o masina facuta praf si linga ea un afis in care sa scriem ca asta ii asteapta pe soferii c