Dupa o noapte de gandire, conducerea Primariei a ajuns la concluzia ca de fapt bannerele nu ar fi atat de inestetice, ca problemele de urbanism semnalate cu o zi in urma sunt ca si inexistente si ca firmele vor avea totusi voie sa-si ridice bannere, in anumite conditii.
Suparata este insa Primaria pe...agentiile de publicitate, adica pe cei care, dupa parerea celor din administratie, s-ar imbogati pe spinarea societatilor comerciale care apeleaza la ele pentru amplasarea unui banner.
Primaria ar dori ca numai ea sa se ocupe de banneraj si sa interzica firmelor sa apeleze la agentii de publicitate.
"Firmele sa-si puna singure bannere!"
Printr-un comunicat de presa transmis verbal (sic!) de purtatorul de cuvant interimar, Primaria a anuntat ieri ca nu va mai interzice bannerele in municipiu dar ca va impune anumite reguli in acest sens.
In primul rand, bannerele publicitare vor putea fi amplasate doar in perioada 1 martie - 1 noiembrie, pe timp de iarna fiind interzise din cauza caderilor de zapada si inghetului care maresc riscul ca bannerele sa fie deteriorate sau chiar sa cada. Executivul va stabili anumite locatii unde se va accepta amplasarea bannerelor.
"Nu se vor mai pune alandala, oricum si oriunde ci doar pe stalpi din beton. Primaria, prin arhitectul sef, va stabili dimensiunile standard ale bannerelor din municipiu, si nu societatile cum se intampla pana acum.
Primaria "invita" ca la 1 martie (atunci cand se va da liber la bannere) toti agentii economici care doresc sa si le puna sa vina sa-si plateasca taxele la casieria Primariei si sa nu mai apeleze la agentii de publicitate.
"Agentiile de publicitate platesc 720.000 lei taxa de autorizare si 133.000 lei/luna pentru loca