"Tot ceea ce vede un copil la televizor il influenteaza. Alege tu ce e mai bun pentru el". Stimati parinti, acest mesaj vi se adreseaza. Il veti vedea nu doar in paginile ziarului, ci si la televizor. "Tot ceea ce vede un copil la televizor il influenteaza. Alege tu ce e mai bun pentru el". Stimati parinti, acest mesaj vi se adreseaza. Il veti vedea nu doar in paginile ziarului, ci si la televizor. Consiliul National al Audiovizualului a hotarat sa nu mai lase doar in sarcina posturilor tv protectia minorilor. Nu sunt suficiente avertismentele de la inceputul filmelor si al emisiunilor, copilul are nevoie de mai mult, pentru a se feri de tentatiile nocive, atat de frumos ambalate pe micul ecran. Familia este cea care ar trebui - cel putin in teorie - sa-i tina pe cei mici departe de programele care i-ar putea influenta la modul cel mai pagubos cu putinta. Si, cum de multe ori, cei mari sunt prea ocupati pentru a le purta de grija, a-i lasa in fata televizorului pare cea mai profitabila solutie: in definitiv, pustiul nici nu bate maidanul, inhaitandu-se cu cine stie ce golani, nici nu sparge cristalurile scumpe de prin sufragerie. Sta si el pe canapea, rontaie niste floricele si nu deranjeaza pe nimeni. Nu e chiar asa. N-o strica el armonia familiei, dar poate ca lui ii strica sa stea cu ochii lipiti de ecran. Daca unele programe pot trezi in el imaginatia, ii pot dezvolta spiritul de competitie ori ambitia, exista si "oferte" care pot face din copil un individ violent, un personaj cu probleme, un inadaptat. Tocmai de aceea, CNA va difuza, incepand de saptamana viitoare, doua spoturi cu un mesaj scurt si clar: protejati-va copiii, fiindca singuri n-o pot face. Tinta acestei campanii sociale este, in special, grupa de varsta 4 - 12 ani. "Intre 4 si 12 ani, copiii sunt cel mai vulnerabili la emisiunile tv", afirma presedintele Consiliului, Ralu Filip, bazandu-se pe stud