Profitul companiei Yahoo, operatorul portalului Internet cu acelasi nume, s-a triplat in trimestrul al treilea al anului (incheiat la 30 septembrie a.c.) fata de aceeasi perioada a lui 2003, datorita cresterii veniturilor din publicitate si a achizitionarii firmei Ouverture Services, scrie presa internationala. In perioada mentionata, Yahoo a inregistrat un profit net de 253,3 milioane de dolari, cu 287% mai mult fata de valoarea obtinuta in trimestrul trei al anului 2003. Atunci, cand castigurile Yahoo erau inca impartite cu Ouverture, profitul firmei a fost de 65,3 milioane dolari. Fara contributia Ouverture, profitul Yahoo din trimestrul trei al anului curent ar fi fost de doar 124 milioane de dolari, comenteaza analistii. Anterior achizitiei, Ouverture, o companie specializata in serviciile de marketing online, era unul dintre cei mai importanti parteneri ai Yahoo. Analistii considera rezultatele financiare ale Yahoo drept un punct de referinta pentru piata publicitatii online. Conform unui studiu realizat de compania ComScore MediaMetrix in vara acestui an, Yahoo este portalul de Internet cu cel mai mare numar de vizitatori. Yahoo a avut 115 milioane de vizitatori unici in luna iunie, pe locul al doilea clasandu-se reteaua MSN operata de Microsoft, cu 113 milioane de vizitatori. Profitul companiei Yahoo, operatorul portalului Internet cu acelasi nume, s-a triplat in trimestrul al treilea al anului (incheiat la 30 septembrie a.c.) fata de aceeasi perioada a lui 2003, datorita cresterii veniturilor din publicitate si a achizitionarii firmei Ouverture Services, scrie presa internationala. In perioada mentionata, Yahoo a inregistrat un profit net de 253,3 milioane de dolari, cu 287% mai mult fata de valoarea obtinuta in trimestrul trei al anului 2003. Atunci, cand castigurile Yahoo erau inca impartite cu Ouverture, profitul firmei a fost de 65,3 milioane dolari. F