* Gruparea avea ramificatii la nivel national, dar si in multe tari europene * Dintre cei 18 inculpati, 15 au fost trimisi in judecata, dintre care trei in stare de arest Aproape 300 de persoane din mai toate judetele tarii au fost audiate de procurorii Curtii de Apel Ploiesti intr-un dosar care priveste o intreaga retea de hoti de masini de lux, furate din Occident, indigenizate in Romania si vandute apoi unor amatori de chilipiruri. In sarcina membrilor retelei, din care faceau parte gainari de rand, dar si ingineri, sefi de sectii ale Registrului Auto Roman, functionari publici, patroni de firme, politisti - unul dintre acestia, cu grad de comisar-sef, fiind veriga principala a gruparii - au fost retinute 150 de infractiuni, de la tentativa de fals in acte sub semnatura proprie pana la spalare de bani. Cincisprezece membri ai retelei au fost trimisi in judecata la inceputul acestei saptamani printr-un rechizitoriu care numara aproape 160 de pagini. Pe de alta parte, trei dintre inculpati au fost cercetati in stare de arest, zece in libertate, iar doi s-au sustras cercetarilor si sunt disparuti de la domiciliu, urmand a fi judecati in lipsa. Cele mai multe masini au fost furate din Italia, Germania, Franta, Austria, Elvetia, dar si din Polonia, Ungaria si Iugoslavia. In mare, marcile alese sunt Mercedes, BMW, VW Passat, Opel, Peugeot, dar si Nissan Serena, Toyota Cruiser. Numai prin introducerea in tara fara plata taxelor vamale a noua din aceste limuzine pentru care a fost probata cert vinovatia inculpatilor, statul a fost prejudiciat cu 1,1 miliarde lei. Lista masinilor de lux furate din Vest si aduse cu acte false in Romania este insa foarte mare, un alt dosar care are ca obiect cercetarea provenientei unui numar de 15 autoturisme aflandu-se pe masa procurorilor bucuresteni. Un lucru curios, ca multe altele din dosarul instrumentat la Ploiesti, proprietarii mas