Compania de telecomunicatii RomTelecom a anuntat ieri ca va restitui integral avansul incasat de la clientii persoane juridice.
Sumele vor fi restituite prin facturile telefonice, avand termenul de plata in luna noiembrie. De asemenea, compania va renunta la perceperea acestui avans incepand de luna viitoare.
Valoarea totala a avansului ce va fi returnat se ridica la aproximativ 10 milioane de dolari. Avansul spre decontare era solicitat numai clientilor persoane juridice si era utilizat in situatiile de intarziere la plata facturilor, pentru evitarea suspendarii abonamentului, se arata intr-un comunicat RomTelecom.
“Decizia de restituire a avansului incasat de la clientii nostri, persoane juridice, a fost luata ca urmare a noii politici a RomTelecom de orientare catre client. In strategia companiei nostre, clientul reprezinta o prioritate“, a explicat Dan Pazara, director de comunicare la RomTelecom.
Compania de telecomunicatii RomTelecom a anuntat ieri ca va restitui integral avansul incasat de la clientii persoane juridice.
Sumele vor fi restituite prin facturile telefonice, avand termenul de plata in luna noiembrie. De asemenea, compania va renunta la perceperea acestui avans incepand de luna viitoare.
Valoarea totala a avansului ce va fi returnat se ridica la aproximativ 10 milioane de dolari. Avansul spre decontare era solicitat numai clientilor persoane juridice si era utilizat in situatiile de intarziere la plata facturilor, pentru evitarea suspendarii abonamentului, se arata intr-un comunicat RomTelecom.
“Decizia de restituire a avansului incasat de la clientii nostri, persoane juridice, a fost luata ca urmare a noii politici a RomTelecom de orientare catre client. In strategia companiei nostre, clientul reprezinta o prioritate“, a explicat Dan Pazara, director de comunicare la RomTelecom.