El si-a marcat numirea ca purtator de cuvant al PSD Bucuresti cu un delir verbal "Vom face o campanie din usa in usa, din strada in strada, din casa in casa, din bloc in bloc si din vila in vila, acolo unde vom considera ca vilele acelea sunt facute din bani curati", a descris, dupa priceperea sa politica, viitoarea campanie electorala, Ionel Blanculescu, instalat, de ieri, purtator de cuvant al Organizatiei PSD Bucuresti. Entuziasmul lui Blanculescu se manifesta si in zona ringului electoral. Dupa ce a citit un manual de marketing politic, a trecut la aplicarea lui in practica. Prima etapa, intocmirea fiselor adversarilor politici. "Nu sunt dosare, sunt fise politice, asa cum scrie in manualul SNSPA. Bineinteles ca in aceasta campanie electorala, nu numai eu, toti vom folosi fise politice. Fisele politice sunt acele instrumente cu care un politician se pregateste pentru campania electorala, pe trei elemente. Primul il reprezinta toate implicarile adversarilor politici in diverse operatiuni legate de moralitate, sau legate de orice alt element care afecteaza cetateanul. Al doilea element din fisa politica il reprezinta urmarirea modului in care au fost indeplinite promisiunile electorale", a precizat, doct, Blanculescu, a carui experienta politica se opreste la raftul bibliotecii, fara a dezvalui insa si al treilea element. Mecanismul fiselor e simplu. Cum crede ca un adversar trebuie atacat, ministrul intra pe Internet, consulta ziarele si trece in scripte tot ce a dezvaluit presa despre respectiva persoana, interpretand apoi aceste "date tehnice" prin filtrul propriu. Blanculescu a dat si un exemplu: "Este imposibil ca cei care au ridicat mana si au dat o ordonanta de urgenta de dezincriminare a bancrutei frauduloase, prin care multi infractori, cei care au devalizat Bancorexul (devalizarea Bancorex a inceput pe vremea guvernarii anterioare a PDSR, iar domnul Blanc