- Diverse - nr. 211 / 26 Octombrie, 2004 Vineri seara, amatorii de publicitate bine facuta, dar si cei care lucreaza in domeniu, s-au intalnit la Teatrul National din Targu-Mures pentru "Noaptea devoratorilor de publicitate" , subintitulata "Noaptea judecatii", dupa titlul filmului "Terminator II". De data aceasta, cei care au organizat "Noaptea..." au fost cei de la agentia Media Sound Advertisment, care au conceput spectacolul ca parte a unui turneu prin 6 orase transilvanene, care va fi urmat, in anul viitor, de un turneu mai grandios, prin cel putin 9 orase. La Targu-Mures, dupa cum era de asteptat, "Noaptea..." a atras un numar foarte mare de spectatori, care au ocupat toate locurile din sala, dar si foaierul teatrului, in care au fost amplasate si cateva monitoare de mari dimensiuni. Judecata calitatii reclamelor prezentate a fost facuta de public, care s-a manifestat, de la caz la caz, prin aplauze sau fluieraturi. Evenimentul de la Targu-Mures s-a bucurat de prezenta starului PRO TV SI PRO FM, Vlad Craioveanu, mult mai serios decat de obicei, dar si de prezenta celor de la Cassa Locco, care vor prezenta in aceasta saptamana noul videoclip. Membrii trupei au sustinut si un concert si nu au dat, dar nici macar nu s-au bucurat de… tepe, precum in textul uneia dintre cele mai recente piese a lor, astfel ca au contribuit la un spectacol de calitate. Istoria "Noptii Devoratorilor de Publicitate" a inceput in Franta, in 1973, cand un pusti de 10 ani, fascinat de reclamele vazute la televizor si in salile de cinema, a inceput sa colectioneze casete cu spoturi si filme publicitare. El este astazi mentionat in Cartea Recordurilor drept cel mai mare colectionar de spoturi si reclame din lume, detinand peste 700.000 de piese. Numele lui: Jean Marie Boursicot. Din 1981, spectacolul este reprezentat anual in peste patruzeci de tari de pe toate continentele. In Romania