Site-ul Shopping.com, specializat in compararea ofertelor de pret ale magazinelor online, s-a lansat pe bursa americana NASDAQ, avand parte de o crestere la fel de spectaculoasa ca si Google, comenteaza presa internationala.
In prima zi de tranzactionare, valoarea titlurilor Shopping.com a crescut cu 60%, ajungand la 28,8 dolari bucata, fata de 18 dolari, cat a fost pretul de lansare. De altfel, pretul de lansare a fost surprinzator pentru analisti, care spuneau ca Shopping.com va putea obtine maxim 16 dolari pe actiune.
Site-ul Shopping.com le ofera internautilor gratuit un sistem de comparare a produselor care se vand pe Internet, pentru a putea gasi produsul dorit la cel mai bun pret. Compania foloseste un motor de cautare, care concureaza astfel gigantii Internetului, precum Google sau Yahoo. Google a lansat in teste un serviciu similar, Froogle, de comparare a produselor la oferta, iar Yahoo a cumparat anul acesta Kelkoo, cel mai mare site de gen din Europa.
Analistii estimeaza ca acest gen de site-uri fac mare concurenta celui mai important magazin online din lume, Amazon.com. Amazon si-a lansat recent propriul motor de cautare pe Internet, A9, incercand sa rivalizeze cu liderul de piata, Google.
Site-ul Shopping.com, specializat in compararea ofertelor de pret ale magazinelor online, s-a lansat pe bursa americana NASDAQ, avand parte de o crestere la fel de spectaculoasa ca si Google, comenteaza presa internationala.
In prima zi de tranzactionare, valoarea titlurilor Shopping.com a crescut cu 60%, ajungand la 28,8 dolari bucata, fata de 18 dolari, cat a fost pretul de lansare. De altfel, pretul de lansare a fost surprinzator pentru analisti, care spuneau ca Shopping.com va putea obtine maxim 16 dolari pe actiune.
Site-ul Shopping.com le ofera internautilor gratuit un sistem de c