Un important producator mondial de electrocasnice a lansat ieri in Romania, in premiera pentru Europa de est, frigiderul cu televizor incorporat. “Produsul, care costa 170 milioane lei (4.100 de euro), se gaseste deja in retelele de magazine Media Galaxy, Domo si Cora”, a spus ieri presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu.
Compania estimeaza ca, la sfirsitul acestui an, va avea o cifra de afaceri mai mare cu 20% fata de anul trecut. “Anul acesta este decisiv pentru noi si pentru obiectivul nostru de a ajunge lider pe piata romaneasca de electronice si electrocasnice. Estimam ca cifra noastra de afaceri va ajunge la 25 milioane euro”, a mai spus Han Khyu.
Ideea “frigotelevizorului” a pornit de la faptul ca nevoia de spatii confortabile a crescut in ultimul timp, bucataria transformindu-se, pe zi ce trece, intr-o camera a intregii familii, a declarat Moon B. Shin, Executive Vicepresident la Overseas Sales&Marketing of Digital Appliance Company LG Electronics, care este convins ca piata locala va primi foarte bine noul produs.
Produsul lansat de LG este format dintr-un frigider side-by-side, dotat cu televizor cu ecran LCD cu diagonala de 33 cm.
Un important producator mondial de electrocasnice a lansat ieri in Romania, in premiera pentru Europa de est, frigiderul cu televizor incorporat. “Produsul, care costa 170 milioane lei (4.100 de euro), se gaseste deja in retelele de magazine Media Galaxy, Domo si Cora”, a spus ieri presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu.
Compania estimeaza ca, la sfirsitul acestui an, va avea o cifra de afaceri mai mare cu 20% fata de anul trecut. “Anul acesta este decisiv pentru noi si pentru obiectivul nostru de a ajunge lider pe piata romaneasca de electronice si electrocasnice. Estimam ca cifra noastra de afaceri va ajunge la 25 milioane euro”, a mai spus Han Khyu.