Visa si Mastercard se folosesc de Sarbatorile de iarna pentru a populariza platile electronice in randul posesorilor de carduri. Cele doua organizatii multinationale au pus la bataie premii in valoare totala de 24.000 de euro, care pot fi castigate de posesorii de carduri care platesc cu cardul in intervalul 1 noiembrie-31 decembrie.
Posesorii de carduri emise sub sigla Mastercard si Maestro pot castiga premii in valoare totala de 14.000 de euro daca platesc electronic cumparaturile si serviciile achizitionate in perioada sarbatorilor de iarna.
Campania denumita "Mastercard de Sarbatori" se desfasoara in perioada 30 octombrie-31 decembrie 2004, iar la ea pot participa toti posesorii de carduri emise sub sigla Mastercard si Maestro, indiferent de locul unde isi fac cumparaturile (tara sau strainatate). Premiul cel mare al campaniei este in valoare de 10.000 de euro, bani care vor fi livrati in contul de card al castigatorului.
De asemenea, posesorii de carduri pot castiga 10 aparate de fotografiat digitale si 100 de seturi de voiaj care contin fiecare cate doua genti. Pentru fiecare tranzactie efectuata, posesorii de carduri intra la tragerea la sorti pentru premiile doi si trei. Pentru castigarea marelui premiu participa numai tranzactiile in valoare de peste 400.000 de lei.
La promotie participa 16 institutii financiare Mastercard din Romania si anume BCR, BRD-GSG, Raiffeisen Bank, Banca Ion Tiriac, Banc Post, Banca Transilvania, HVB Romania, ABN AMRO Bank, RIB, San Paolo IMI Bank Romania, Banca Romaneasca, Romexterra, Carpatica, UniCredit, Emporiki si Eurom Bank.
Sub sloganul "Ideile de cadouri vin mai usor cand ai 1.000 de euro", Visa ii trimite pe posesorii de carduri emise sub sigla sa la cumparaturi in Bucuresti Mall. In acest centru comercial sunt peste 100 de locatii comerciale care accepta plata cu