La scurt timp dupa ce Google, cel mai popular motor de cautare pe Internet,a anuntat noi servicii pentru clientii sai, principalii sai rivali au anuntat ca pregatesc si ei servicii similare, incercand sa tina pasul cu liderul pietei. Directorul executiv al Yahoo, Terry semel, a anuntat ca specialistii companiei sale lucreaza la realizarea unei aplicatii care va permite cautarea pe hard-discul computerului utilizatorului. El nu a putut preciza cand va fi gata acest program, nici in ce stadiu de pregatire se afla. Google a lansat un astfel de produs luna trecuta. Desktop Search permite cautarea prin fisiere de diverse tipuri: Word, Xcel, e-mail, arhive de mesagerie online, dar si pe Internet. Intre timp, America Online, care a preferat sa foloseasca serviciile Google in loc sa dezvolte un motor propriu de cautare pe Internet, a anuntat ca va oferi servicii de cautare personalizata pentru utilizatorii sai. Ei vor putea sa defineasca un set de criterii privind paginile de Internet preferate si pot salva rezultatele obtinute la cautare pentru a le verifica mai tarziu pagina cu pagina. AOL la nseaza astfel un atac direct contra celui mai nou jucator de pe piata cautarior online, A9.com, lansat de Amazon.com, cel mai mare magazin de pe Interet. In ultima luna, Ask Jeeves, utlimul motor de cautare independent, care nu are in spate un gigant IT, a lansat un serviciu similar. La scurt timp dupa ce Google, cel mai popular motor de cautare pe Internet,a anuntat noi servicii pentru clientii sai, principalii sai rivali au anuntat ca pregatesc si ei servicii similare, incercand sa tina pasul cu liderul pietei. Directorul executiv al Yahoo, Terry semel, a anuntat ca specialistii companiei sale lucreaza la realizarea unei aplicatii care va permite cautarea pe hard-discul computerului utilizatorului. El nu a putut preciza cand va fi gata acest program, nici in ce stadiu de pregatire