Examenul nu va fi mai greu, dar va fi mult mai serios, avind in vedere numarul mare de accidente grave si numarul de morti inregistrat, anual, pe drumurile tarii. Structura examenului pentru obtinerea permisului auto va ramine neschimbata - sala si o singura proba parctica - desi, la sfirsitul lunii septembrie, directorul nou-infiintatei Directii Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) anunta sustinerea mai multor probe practice. Surse din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor (MAI) au precizat ca examenul auto va fi tot o singura proba practica, numai ca examinatorul va fi cel care va putea decide conditiile in care grupele de candidati o vor sustine: fie ziua, fie noaptea, fie in afara orasului. Durata de sustinere a probei practice va ramine neschimbata: cel mult zece minute. In ceea ce priveste chestionarele de examinare, acestea vor contine tot 26 de intrebari, ca si pina acum. Noutatea va consta in faptul ca, din cele patru variante de raspuns, numai una singura va fi cea corecta si nu vor mai exista doua sau mai multe variante de raspuns corect pentru aceeasi intrebare, ca pina acum. "Examenul nu va fi mai greu, dar va fi mult mai serios, avind in vedere numarul mare de accidente grave si numarul de morti inregistrat, anual, pe drumurile tarii", a declarat purtatorul de cuvint al MAI, inspector principal Marius Tache. Comisarul sef Mihai Stancu - directorul nou-infiintatei DRPCIV declara, in 22 septembrie, intr-o conferinta de presa, ca sistemul de examinare pentru obtinerea permisului de conducere se va schimba, dupa ce Directia pe care o conduce va prelua sarcinile in acest sens de la Directia Politiei Rutiere. Stancu a precizat, la acea data, ca proba practica va fi mult mai grea, constind in patru examinari in loc de una, iar chestionarele de examen vor fi simplificate. Ca urmare, tot mai multi candidati au luat cu asa