Ieri, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a sarbatorit Ziua Mondiala a Calitatii, organizata in Uniunea Europeana din 1995, zi care exprima necesitatea existentei unei colaborari intre toti cei implicati in circuitul bunului de la producator la consumator, pentru obtinerea si mentinerea unor standarde de inalta calitate. Aceasta institutie a dedicat intreg anul 2004 promovarii calitatii produselor si serviciilor, prin initierea Campaniei "Consumator, Competitie, Calitate". In luna octombrie a acestui an au fost desemnati castigatorii acestei campanii, in cadrul ceremoniei de decernare a trofeelor calitatii 2004. Initiata in mai 2004 si desfasurata in toate judetele tarii, campania a inregistrat peste 360 de agenti economici inscrisi si peste 40 mii de formulare de evaluare a calitatii, completate de catre consumatori. "In Campania "Consumator, Competitie, Calitate" am reusit, prin parteneriatul dintre consumatori, agenti economici, istitutii guvernamentale sau nonguvernamentale si mass-media, sa demonstram ca si in Romania functioneaza puterea exemplului pozitiv. Consumatorii si agentii economici au demonstrat ca inteleg deja iminenta lor transformare in consumatori si producatori europeni si faptul ca Ziua Mondiala a Calitatii nu este o sarbatoare anuala ci un fapt cotidian", a declarat Eduard Gabriel Matei, presedinte al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. Institutia marcheaza aceasta zi prin reafirmarea obiectivului sau permanent, acela de asigurare a unor produse de cea mai buna calitate pentru toti consumatorii.
Aurelia BOTEZATU
Ieri, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a sarbatorit Ziua Mondiala a Calitatii, organizata in Uniunea Europeana din 1995, zi care exprima necesitatea existentei unei colaborari intre toti cei implicati in circuitul bunului de la producator la consumator, pentru o