Ce iti este si cu publicitatea asta... De multe ori fara ea lumea ar fi mai searbada, pe de alta parte, unele dintre produse nici macar nu s-ar vinde, mai ales daca este vorba de dero, ciocolata sau diferite bauturi. Cand vine insa vorba de produse mai sofisticate, lucrurile se schimba foarte mult, radical as aprecia eu. De ce? Fiindca un clip publicitar, oricat ar fi el de elaborat, nu reuseste sa arate in mod direct calitatile unui produs... cel mult nu poate face decat sa te incite si sa te faca sa cauti produsul. In aceasta categorie intra o gramada de produse - electronicele, electrocasnicele, telefoanele - si, de ce nu, masinile. Publicitatea este cea care iti deschide, intr-o prima masura ochii asupra unei noi aparitii pe piata, insa nu iti spune lucruri categorice despre produs... poate doar atunci cand este bine realizata sa surprinda esentialul, insa intotdeauna acest lucru ramane la latitudinea intelegerii clientului si chiar si la doza lui de incredere, dat fiind ca cei mai multi nu au incredere in publicitate. Ca sa pun destu` pe rana, pana nu probezi un anume produs - aici se poate citi ca pana nu te dai cu un anumit model de masina - nu stii cu adevarat nimic despre... Abia cand esti la volan si simti masina ii gasesti adevarata ei valoare si - sa ma scuze toata lumea care stie mai multe ca mine despre publicitate - nu cred ca exista clipuri adevarate care sa vanda cu adevarat masini. Publicitatea la masini este facuta ca sa iti aduca oameni in show room, prin orice mijloace posibile... La noi in Romania, acest lucru se face prin intermediul reducerilor, de parca dealerul auto vinde reduceri si nu masini consacrate. Da` ce sa-i faci, asa-i romanu`, tre` sa te adaptezi pietei... Pe de alta parte, se mai face si publicitate serioasa, cu clipuri realizate bine, in care ti se arata design-ul, ti se spune ca masina este fiabila, rezistenta, dotata..., ce sa