Tot mai multe companii aleg, pe langa modalitatile traditionale, si metode de motivare a angajatilor mai putin conventionale. Una dintre acestea, aflata la mare cautare in acest an, dupa cum ne spun reprezentantii firmelor de profil, este organizarea de petreceri pentru angajati cu prilejul sarbatorilor de iarna.
"Pana acum cativa ani, clientii nostri erau cu preponderenta companii cu capital strain sau mixt, dar de doi-trei ani, si romanii au inteles ca motivarea angajatului, pentru a da cele mai bune rezultate, nu inseamna numai acordarea unui salariu peste medie", ne-a declarat reprezentantul firmei Avangarde Production, firma specializata in organizarea de astfel de evenimente.
Mai mult, in acest an are loc o explozie a cererii pentru organizarea de petreceri de sarbatori, firmele de specialitate abia facand fata solicitarilor.
"Fie ca este vorba de firme mici, cu 50-60 de angajati sau de o multinationala cu cateva sute de salariati, un numar din ce in ce mai mare de companii se inghesuie sa organizeze petreceri pentru angajati cu prilejul sarbatorilor de Craciun din acest an", mai spune interlocutorul nostru.
Bugetul pentru o petrecere - de la 200 de euro la 15.000 de euro
In functie de buget, petrecerile pot fi organizate fie in locatii inchiriate precum hoteluri, restaurante, baruri, fie la sediul companiei. "Daca numarul de angajati si cifra de afaceri sunt mici, atunci firmele recurg la o simpla masa festiva in cadrul companiei.
In cazul in care compania are doua-trei sute de angajati si bugetul este pe masura cifrei de afaceri, atunci petrecerea capata alte dimensiuni", mai spune reprezentantul Avangarde.
In ce priveste bugetul alocat de companii pentru petrecerile de sfarsit de an, acesta este in functie de complexitatea evenimentului-locatia aleasa, dotarea salii cu echipamente necesare