Autostrada, facuta la repezeala
In strategia de dezvoltare a Ministerului Transporturilor, ?norma? de autostrada finalizata pentru anul in curs era compusa din primele doua tronsoane ale autostrazii Bucuresti-Cernavoda, mai precis de la Bucuresti pina la Lehliu. Al treilea tronson (Lehliu-Drajna - 42 kilometri) urma sa fie finalizat in primavara anului viitor. Guvernul a pus insa muncitorii la treaba pentru a putea inaugura cei 100 de kilometri de autostrada (intre Bucuresti si Drajna) fix inainte de alegeri, la capitolul ?fapte? din bani publici.
?Acest tronson a fost finalizat cu sase luni mai devreme, deoarece initial decisesem sa il dam in folosinta in mai 2005?, a spus ieri, la inaugurare, ministrul transporturilor, Miron Mitrea. Constructia autostrazii Bucuresti-Cernavoda se ridica la o valoare totala de aproximativ 320 milioane de euro si are termen de finalizare anul 2006. Lucrarile la urmatoarele doua tronsoane (Drajna-Fetesti - 36,8 kilometri si Fetesti-Cernavoda - 17,2 kilometri) vor incepe anul viitor.
O jumatate de drum inaugurat la Dolj
Autoritatile doljene au inaugurat o jumatate dintr-un drum de tara, lung de 2,5 kilometri, intre localitatile Popinzalesti si Buzduc. Desi la inaugurare au participat functionari de rangul doi din Consiliul Judetean si Prefectura Dolj, oficialii locali au dat publicitatii ?realizarea actualei guvernari?, precizind ca s-a inaugurat doar jumatate de drum pentru ca numai aceasta lucrare era prevazuta a fi efectuata in 2004, urmind ca restul de 2,5 kilometri sa fie pietruiti anul viitor. (Ramona Olaru)
Autostrada, facuta la repezeala
In strategia de dezvoltare a Ministerului Transporturilor, ?norma? de autostrada finalizata pentru anul in curs era compusa din primele doua tronsoane ale autostrazii Bucuresti-Cernavoda, mai precis de la Bucuresti pina la Lehliu. Al tr