Prima editie BiFEST este una pilot. Preia experienta celui mai vechi festival independent romanesc, DaKINO (14 ani), nume ce va ramane legat de sectiunea competitiva, dedicata scurtmetrajului, extinde Prima editie BiFEST este una pilot. Preia experienta celui mai vechi festival independent romanesc, DaKINO (14 ani), nume ce va ramane legat de sectiunea competitiva, dedicata scurtmetrajului, extinde ceea ce pana acum era doar o componenta spectaculoasa, aducerea unor pelicule de lungmetraj cu fagaduinta ca, de la anul, sa devina un festival generalist, competitia cuprinzand toate compartimentele, fictiune de lungmetraj, documentar si film scurt. Cu aceasta noua identitate, BiFEST se va stradui sa intre in familia internationala a manifestarilor de gen. Inceputul 2004 porneste in forta. Pe ecranul salii Auditorium a Muzeului National de Arta, noua gazda, dar si al cinematografelor Patria si Union, vor fi proiectate creatii de rasunet ale ultimei recolte internationale, printre care Viata este un miracol al lui Emir Kusturica (foto), Old Boy al sud-coreeanului Park Chan-Wook, detinator al Premiului Special al Juriului la Cannes, in vara, controversatul Caderea al lui Oliver Hirschbiegel, pelicula "umanizarii" ultimelor zile ale lui Hitler. Trei portrete ale unora dintre cei mai importanti autori contemporani, Jiri Menzel, Jerzy Stuhr si Alexandr Sokurov, vor fi un excelent - si rar - prilej de a cunoaste evolutia artei filmului din spatii apropiate noua geografic, dar, din pacate, ramase in afara privirii noastre: Cehia, Polonia, Rusia. Primii vor fi si oaspetii festivalului, urmand sa se intalneasca si cu studentii. Ore bune vor fi inchinate filmului publicitar si colocviilor despre estetica si ideologia acestuia, in cadrul unor intalniri la care vor participa specialisti din mai multe tari. Nu au fost uitate nici raporturile cu noile tehnologii in lumea de azi, De la