Ford Fiesta este o masina de clasa mica, pe care marele constructor american a folosit-o, de-a lungul timpului, pentru a-si consolida pozitia puternica pe piata mondiala. Din moment ce cumparatorii de masini tind, din ce in ce mai mult, spre automobile propulsate de motoare diesel, ce consuma putin combustibil, Fiesta a ripostat cu propulsorul 1,4 TDCI. CATALIN FAINISI
SUCCES. Fiesta e una dintre cel mai bine vandute masini ale importantului concern Ford CONVENABIL. Introdus pe piata in 2002, noul Fiesta 1,4 TDCI a devenit, de-a lungul celor doi ani de existenta, un succes in randul amatorilor de masini din clasa sa. In Romania, vanzarile totale ale Fiestei (in toate versiunile) depasesc 500 de unitati anual, avand preturi cuprinse intre 7.990 de euro, fara taxe, si 11.390 de euro, fara taxe.
CONSUM. Modelul testat, 1,4 TDCI (68 CP), porneste de la 10.330 de euro, fara taxe. Printre dotarile standard se numara airbagurile pentru sofer si pasager, servodirectia sau imobilizatorul electronic. De asemenea pot fi montate, optional, sistemul ABS+ EBD, airbagurile laterale si tip perdea sau sistemul de aer conditionat manual. Impresionant la acest vehicul a fost consumul redus de motorina, care se situeaza sub 5 litri/100 km. In conditiile in care a rulat cu viteze mari, ce depaseau 160 de kilometri pe ora, masina nu a "mancat" mai mult de 7 litri/100 km. In aceste conditii, Fiesta se dovedeste un campion al consumului de carburant!
Ford Fiesta este o masina de clasa mica, pe care marele constructor american a folosit-o, de-a lungul timpului, pentru a-si consolida pozitia puternica pe piata mondiala. Din moment ce cumparatorii de masini tind, din ce in ce mai mult, spre automobile propulsate de motoare diesel, ce consuma putin combustibil, Fiesta a ripostat cu propulsorul 1,4 TDCI. CATALIN FAINISI
SUCCES. Fiesta e una dintre cel mai bine