Un miting electoral i-a adus lui Adrian Nastase implinirea unui vis vechi: este mostenitorul natural al lui Ion Iliescu. In Arges, ploaia si frigul au disparut, cerul s-a inseninat, iar soarele a Un miting electoral i-a adus lui Adrian Nastase implinirea unui vis vechi: este mostenitorul natural al lui Ion Iliescu. In Arges, ploaia si frigul au disparut, cerul s-a inseninat, iar soarele a incalzit pamantul taman cand si-a facut aparitia candidatul PSD la Presedintia Romaniei. "Iata, chiar daca nu e Ion Iliescu, soarele tot rasare, cand Nastase apare", comentau, bucurosi, oameni din staff-ul de campanie pesedist, adaptand la noile realitati un slogan celebru in 1992. Pe atunci, complicitatea fortelor naturii la succesul electoral al FDSN era de la sine inteleasa si avea rol de automotivare. Acum, fortele politice si-au gasit un nou mecanism de autosugestionare: mitingul electoral. Scos din hibernare dupa mai bine de opt ani, mitingul electoral este, pentru partide, o forma de a-si dovedi lor insile cat de puternice sunt si de a-si sicana adversarii. "Nastase n-a scos la Adjud decat 700 de oameni, din care 600 erau muncitori forestieri. Noi am scos la Craiova 6.000 si la Slatina 15.000", isi freca, radios, mainile seful de campanie al Aliantei D.A. Vasile Blaga, umfland numarul participantilor la adunarile electorale proprii, pentru a da mai mult dramatism situatiei. "Castigam sigur", ii raspundea un cor de liberali si pedisti. "E fals - raspundea PSD prin Biroul de presa - au avut sub o mie la Craiova si cel mult trei mii la Slatina, si aceia copii veniti sa asculte trupa Voltaj". Febra electorala care a cuprins echipele de campanie ale celor doi principali competitori politici le face sa nu mai inteleaga care este rostul acestor adunari. Mitingul electoral a devenit, in competitia pentru castigarea alegerilor, care este acum mai stransa ca niciodata, un instrument