Raiffeisen Banca pentru Locuinte a incheiat, dupa primele noua luni de activitate, 20.000 de contracte de economisire - finantare. Astfel, totalul sumelor contractate a ajuns la 77 de milioane de euro (echivalentul in lei).
"Suntem multumiti de evolutia vanzarilor pana la acest moment. Trebuie sa tinem cont ca promovarea produsului nostru a inceput foarte recent si suntem practic intr-o perioada de amorsare", a declarat Ionut Costea, presedintele bancii.
Banca desfasoara in aceasta perioada o campanie de publicitate intensa, care cuprinde atat spoturi TV, reclame la radio si in presa cat si marketing direct (caravenele de "birouri mobile" RBL). Banca a investit o jumatate de milion de euro in aceasta campanie, care se desfasoara pe parcursul lunilor noiembrie si decembrie. Potrivit oficialilor bancii, ultimele luni ale anului sunt cele mai importante pentru desfasurarea activitatii, clientii care incheie contracte in aceasta perioada putand sa beneficieze de prima de la stat. "Experienta actionarilor nostri ne arata ca intre 20% si 40% din activitatea anuala a bancii este concentrata in ultimele luni, astfel incat speram ca in urma acestei campanii sa dublam numarul de contracte incheiate", a declarat Hans - Jurgen Ruble, vicepresedintele bancii. Ruble, 51 de ani, a fost numit in functie cu doua saptamani in urma si coordoneaza activitatea de marketing. Licentiat in drept si economie, Ruble a petrecut ultimii 21 de ani in cadrul Bausparkasse Schwaebisch Hall - Germania, unul dintre actionarii bancii.
Produsul oferit de RBL este disponibil tuturor clientilor, indiferent de varsta si de sursa de venituri. Astfel, mai multi membri ai unei familii pot incheia contracte de economisire - creditare. Sumele obtinute nu pot fi insa folosite decat in domeniul locativ, pentru achizitionarea sau reabilitarea de locuinte sau chiar p