Incepe ca un vis si continua ca un cosmar, care ameninta sa nu se mai termine, asa incat ajungi sa-ti doresti singur moartea, ca pe o eliberare. Povestea scrisa si regizata de Gianina Carbunariu nu Incepe ca un vis si continua ca un cosmar, care ameninta sa nu se mai termine, asa incat ajungi sa-ti doresti singur moartea, ca pe o eliberare. Povestea scrisa si regizata de Gianina Carbunariu nu iese foarte mult din tiparul consacrat de numeroasele articole din ziare, relatand drama unor tinere fete ce devin din naivitate simple rotite in uriasul mecanism denumit generic "traficul de carne vie". Cuvintele sunt insa reci si, prea tocite de cat au fost folosite, nu mai spun mare lucru. Cine sta sa se gandeasca ce se ascunde, de fapt, in spatele lor? Cine stie, de fapt, cum trece fiecare zi data de Dumnezeu pentru cei redusi la statutul de simpla bucata de carne vie (sau kebab uman, cum i se spune aici). E ceea ce incearca sa ne arate acest spectacol crud, care isi trateaza publicul fara menajamente, intr-un fel acuzandu-l pe buna dreptate de indiferenta si, prin aceasta, asigurandu-se ca a zguduit constiinta majoritatii celor aflati in sala. mady.baby.edu nu va asigura o "seara placuta", ci un dus rece, o cablare fortata la realitatea imediata, pe care adesea, poate si din dorinta de a ne proteja, o ignoram cu buna stiinta. Asta nu mai e insa posibil dupa ce vezi acest spectacol, construit cu mare simplitate si bazat numai pe o uriasa, puternica, superba dorinta de a schimba lumea in bine a celor cativa tineri artisti ce s-au asociat pentru a-l construi. Inspirata din cunoasterea de catre tanara autoare de piese si regizoare Gianina Carbunariu a realitatii de la fata locului, povestea pustoaicei pe nume Madalina, ademenita de un tip pus pe facut bani, care o transforma in sclav sexual si obiect de trafic, asociindu-se si cu un student specializat in arte vizuale este re