Adrian Nastase: Discutam si cu Mircea, am avut zilele astea niste meciuri foarte dure pe chestiunea transporturilor, pe capitolul pentru transporturi. Din fericire, cred ca l-am cistigat. Practic, astazi se finalizeaza capitolul si miine probabil ca va fi considerat gata pentru inchidere. Meciul a fost foarte dur. Meciul a fost foarte dur. Daca presedintia italiana nu intervenea, probabil ca nu reuseam. Chiar si asa am avut dificultati cu spaniolii, dar acolo s-au rezolvat lucrurile si in final a mai aparut ministrul de transporturi din Austria. L-am urmarit simbata si duminica si duminica, in final, s-a deblocat si pe zona lor, astfel acum, in cursul diminetii, ar trebui, teoretic, sa se incheie discutia la nivel tehnic, sa nu fie ridicata la nivel politic.
Miron Mitrea: Vreau sa-i multumesc lui Adrian pentru vizita lui Berlusconi, ca altfel nu ieseam. I-am spus lui Dan. Senzatia mea - am vorbit si cu Mircea (n.r. - Geoana, ministrul de externe) si cu Vasile (n.r. - Puscas, negociatorul-sef) si cu Palacio (n.r. - comisar european), daca nu, era o mare problema pe zona asta, dar vroiau sa arunce energia, daca se putea, in toamna anului viitor. Cam asta era ideea, deci sa ma duc pe mine cu transporturile in primavara si ca sa aiba motiv, fiind tot la ea, sa arunce energia mai departe. De ce, nu stiu. Trebuie sa vedem ce probleme are comunitatea.
Mihai Tanasescu: Cred ca FMI...
Mitrea: Ei lucreaza foarte bine. S-a ajuns in situatia in care Austria s-a opus la siguranta maritima. Imi da telefoane si l-am intrebat sa ne spuna unde este marea aia care ii deranjeaza pe ei. S-a opus la principiul referitor la 10a, care este o cota care s-a introdus cind am ramas numai noi. Nu conteaza la cine... cota introdusa pentru Romania.
Nastase: Navele arestate.
Mitrea: Navele arestate, cota introdusa pentru Romania. Dupa care Austria, in