BUSINESS REDUCERI - In Romania se lanseaza prima casa de compensatie pentru cupoane Initiatorul proiectului, CuponPro, prima casa de compensatie pentru cupoane din Romania, spune ca aceasta noua metoda promotionala este o modalitate de a creste vanzarile. In fapt, sistemul poate fi explicat astfel: producatorul decide ce produse promoveaza prin intermediul cupoanelor si, totodata, ce reduceri aplica. ELIZA POPA
ARIE LARGA. Cupoanele de reduceri, un stil de viata in alte tari, vor fi valabile intr-o retea nationala romaneasca Consumatorul gaseste cupoanele in ziare, le decupeaza, cumpara si beneficiaza de reducerile la plata. Magazinul accepta cupoanele ce fac obiectul reducerii, CuponPro le colecteaza periodic, le scaneaza si sorteaza pe categoriile magazin/producator/produs, factureaza producatorii si furnizeaza rapoarte detaliate. In final, banii sunt colectati de CuponPro de la producatori, urmand ca apoi compania sa achite sumele cuvenite magazinelor.
FULL-SERVICE. Tudor Fulea, general manager CuponPro, spune ca sistemul promotiilor bazate pe cupoane este folosit pe scara larga in mai multe tari. "Publicul s-a obisnuit ca in ziarul de dimineata sa gaseasca diferite cupoane promotionale, pe care sa le utilizeze la proxima runda de cumparaturi sau sa le schimbe cu apropiatii in cazul in care un alt ziar are un cupon ce pare mai atractiv. Este deja un stil de viata, un avantaj pentru mai multe parti", a declarat sursa citata. CuponPro ofera servicii incluzand procesarea cupoanelor, distributia lor in masa, o retea nationala de magazine care le accepta sau consultanta privind realizarea acestui tip promotie. Lansarea vizeaza orasele Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi si Timisoara. Din primavara viitoare, operatiunile vor fi extinse si in celelalte judete.
SUCCES. Conform CuponPro, numarul de cupoane utilizate de consumatori i