Cu doua zile inaintea alegerilor, partidul de guvernamant incearca sa puna calusul in gura presei, cumparand "en-gros" principalele publicatii centrale, pentru ca acestea sa nu ajunga la oameni. Si aceasta in contextul in care campania devine din ce in ce mai agresiva, dupa aparitia in presa a stenogramelor din discutiile lipsite de inhibitii ale liderilor PSD in Biroul Executiv Central.
Ancheta despre orientarile intime ale premierului
In urma cu doua zile, saptamanalul "Academia Catavencu" a fost de negasit pe piata. Redactia a semnalat imediat faptul ca publicatia le-a fost cumparata "cu bratul" de diversi indivizi, insotiti de catre politisti in toate orasele tarii.
Ieri, conducerea "Academiei Catavencu" a dat partidul de la putere ca fiind "aproape sigur" in spatele cumpararii a aproape jumatate din tirajul saptamanalului, chiar in ziua aparitiei pe piata.
Potrivit presedintelui Agentiei de Monitorizare a Presei "Academia Catavencu", Mircea Toma, doua ar fi ipotezele care ar fi determinat PSD sa se transforme subit in cel mai fidel si mai prompt cititor al publicatiei. Una dintre variante tine de faptul ca "Academia Catavencu" pregatea pentru aceasta saptamana aparitia unei anchete dureroase pentru unul din capii PSD.
Mircea Toma a sustinut ieri ca i-a fost interceptata o convorbire telefonica exact in momentul in care discuta cu unul dintre colegii sai despre ancheta- problema.
Presedintele Agentiei de Monitorizare a Presei "Academia Catavencu" a lasat sa se inteleaga ca ancheta care nu a mai fost difuzata il avea ca erou pe liderul PSD Adrian Nastase si, ca subiect, aspecte legate de orientarile intime ale acestuia.
Ancheta nu a aparut insa in editia din aceasta saptamana, intrucat redactorii "Catavancu" au considerat ca materialul nu este relevant in contextul campaniei electora