SUFLETUL COMERTULUI Dupa o lunga pauza de comunicare cu impact, Connex revine, in fine, cu o campanie pe sufletul tuturor celor care inteleg semnificatia sentimentului de iubire. CLAUDIA CURICI, ALEX ANGHEL
NIMERIT. O fata frumoasa cu un zambet cald, rodul unui casting reusit Mosi Craciuni falsi, rosii (Coca-Cola) sau albastri (Pepsi, Tuborg), cu barba sau fara, blajini sau cu apucaturi de ninja (Orange), ba unii si cu temeinice cunostinte de marketing (Zapp), caleasca trasa de reni, piticii dansatori, Craciunite sexy, toate acestea ne invadeaza televizoarele, la sfarsit de noiembrie, mai abitir ca aspirantii la un loc in mintea electorului.
CLISEE. Ce putem face pentru a intra in spiritul sarbatorilor, renuntand insa la clisee si la personaje demitizate (spre exemplu, orice Mos Craciun din reclame aspira la un harem de Craciunite cu fustite minimale si busturi generoase) ce pot deplasa usor registrul de la atmosfera traditionala de sarbatoare la penibil. Decat sa asteptam la nesfarsit un Mos Craciun cu barba din vata si costum sintetic, mai bine sa incepem sa ne insusim calitatile lui, asa cum sunt ele imaginate de copii, si sa aducem celor din jurul nostru bucuria pe care o asteptam.
UN PIC MAI BINE. Surpriza vine de acolo de unde parca nu mai sperai. Desi de la campania cu degetul si sms-ul incoace, scoasa la rampa de Next Cap, aproape nimic nu ne-a mai convins de calitatea comunicarii
Connex (campanie care, fie vorba intre noi, am aflat dupa ceva vreme ca avea o tiza in Malayesia, probabil coincidenta), Connex a gasit, se pare, formula ideala pentru a iesi din rutina comunicarii de sarbatori de care vorbeam. Avand un mesaj cald si uman, "Fa un gest frumos de sarbatori", campania intra cu adevarat in randul comunicarii de marca profesioniste. Vinovata de concept este Odissey, o agentie cu nucleu creativ DâArcy. 10 PLUS PEN