Romanii cheltuiesc in medie cam 200 de euro pentru telefoane si accesorii GSM, adica mai mult decit media salariului net pe economie, reiese dintr-un studiu al companiei Altex. Potrivit oficialilor grupului, anul acesta piata IT&C s-a majorat cu peste 50%, fiind considerata cel mai dinamic sector.
Estimarile retailerilor in ce priveste cresterea acestei piete sint dintre cele mai optimiste si par plauzibile, mai ales daca se tine cont de faptul ca mai mult de 40% din romanii clienti ai retelelor mobile isi cumpara un telefon nou la fiecare doi ani.
Dupa cum reiese din studiile citate de oficialii Altex, aproximativ 5% din posesorii de celulare isi schimba telefonul la 6 luni, iar 18% isi cumpara un mobil nou o data pe an. “In 2004, ponderea componentei IT&C in cifra totala de afaceri a Altex depaseste 15%”, a spus Dan Ostahie, presedintele grupului.
Intrucit studiile de piata intaresc previziunile retailerilor, acestia nu se zgircesc cu ofertele de creditare si promotiile care sporesc numarul de clienti. Astfel, in baza unui parteneriat incheiat recent cu Orange, Media Galaxy si Altex au devenit singurele retele de pe piata unde clientii pot cumpara pachete si terminale GSM prin credit de consum doar pe baza actului de identitate.
In reteaua grupului, oferta de telefoane mobile este completata de serviciile Orange.
Romanii cheltuiesc in medie cam 200 de euro pentru telefoane si accesorii GSM, adica mai mult decit media salariului net pe economie, reiese dintr-un studiu al companiei Altex. Potrivit oficialilor grupului, anul acesta piata IT&C s-a majorat cu peste 50%, fiind considerata cel mai dinamic sector.
Estimarile retailerilor in ce priveste cresterea acestei piete sint dintre cele mai optimiste si par plauzibile, mai ales daca se tine cont de faptul ca mai mult de 40% din romanii clienti ai retele