De luni, sibienii au la dispozitie in cadrul Primariei Sibiu un sistem modern computerizat de acces la principalele informatii publice, bazat pe doua computere ce stocheaza si afiseaza la cerere informatii din cele mai diverse domenii ale activitatii in administratia sibiana.
Este vorba despre doua infochioscuri touch-screen, care vor permite utilizatorilor sa afle pe loc informatiile dorite, legate de Primarie, de Consiliul Local si nu numai.
"Cele doua infochioscuri sunt functionale de luni. Unul va fi instalat in fata Centrului de Informatii pentru Cetateni, pe holul primariei, iar cel de-al doilea se va afla in sala de la Taxe si Impozite. Am ales aceste doua locatii pentru ca aici se afla cel mai mare aflux de cetateni care au nevoie de diferite informatii", a explicat primarul Sibiului, Klaus Johannis.
Infochioscurile sunt dotate cu cate un monitor, iar sistemul functioneaza foarte asemanator cu navigarea pe o pagina de Internet. Accesarea informatiilor se face in sistemul touch-screen si este foarte simpla: se face atingand ecranul cu un deget, pe butonul dorit.
Exista cinci rubrici de baza care pot fi accesate: Consiliul Local Sibiu, Primaria Sibiu, Evenimente sibiene, Registratura, Taxe si impozite.
Printr-o simpla apasare cu degetul pe fiecare buton, utilizatorul poate afla pe loc informatia dorita. Iata ce informatii sunt cuprinse in fiecare rubrica: "Consiliul Local Sibiu" cuprinde rubrici de informatii, componenta consiliului, regulamentul de functionare si hotarari, cu sistem de cautare dupa data.
"Primaria Sibiu" contine rubrici despre conducerea primariei, rubrica de cautare de persoane (introducand numele functionarului cautat, se poate afla la ce serviciu si la ce etaj lucreaza, iar informatiile sunt insotite de schita cladirii), acte necesare, pe categorii.
La rubrica "Evenimente sibiene" su