Pentru a se putea ridica la nivel de Aeroport International, Targu Muresul trebuie sa corespunda unor cerinte, printre care si delimitarea teritoriului acestuia, prin imprejmuire. De fapt, lucrarile de modernizare si imbunatatire a Aeroportului au inceput inca din 2001, pe baza autorizatiei de construire nr. 338/2001.
Doar ca, din lipsa de fonduri, lucrarile nu s-au putut continua, asa ca aceste demersuri mai mult au stagnat. In plus, proiectul initial s-a dovedit a fi lacunar, in sensul ca pentru a extinde si, implicit, pentru a imprejmui aeroportului era necesara o "fasie" de teren, dar care nu era prevazut in proiectul initial.
Terenul lipsa era proprietarea a 40 de familii din Vidrasau
Asa ca, in luna august, conducerea actuala a CJ, prin intermediul presedintei acestuia, Lokodi Emoke, directorul Aeroportului, Stefan Runcan si a celui de la firma Iptana din Bucuresti (firma ce se ocupa de aceste lucrari) si o pleiada de juristi, au pus la punct proiectul initial.
Doar ca, pentru a remedia cat mai repede situatia, dupa unele pareri, noul proiect ar fi incalcat unele prevederi legale.CJ nu a auzit de preemtiune?
"In luna octombrie a acestui an, CJ, la interventia directa a presedintei acestuia, Lokodi Emoke, a emis autorizatia de constructie nr. 162 prin care se acorda solicitantului, adica conducerii aeroportului, de a termina lucrarile incepute pe baza autorizatiei emise in 2001 (Autorizatia de construire nr. 338/2001) privind imprejmuirea drumului perimetral al Aeroportului. Pentru a se putea executa aceste lucrari era nevoie de terenul celor 40 de familii.
In cursul acestui an s-a incheiat o intelegere intre CJ si acesti proprietari si s-a stabilit un anumit pret de cumparare.
De asemenea, fiind vorba d