Conform studiilor conduse de Institutul de Cercetare de Piata GFK Romania, romanii prefera marcile scumpe de cafea, cum ar fi Jacobs Krönung, cafea care se situeaza pe locul intai in topul preferintelor consumatorilor romani.
La ora actuala, consumul mediu zilnic din acest tip de cafea este de aproximativ 900.000 de cesti. Compania Jacobs Krönung ocupa pozitia de lider pe piata de cafea prajita si macinata, detinand cea mai mare cota de piata (conform studiilor ACNielsen) atat din punct de vedere valoric, cat si cantitativ. Aceasta pozitie de lider de piata atribuita unei marci de cafea din segmentul de pret superior (aproximativ cu 30 la suta peste pretul mediu al pietei) intareste si mai mult convingerea ca romanii sunt consumatori pretentiosi, dispusi sa plateasca un pret peste medie in schimbul unei marfi de calitate. Studiul mai arata ca consumatorii autohtoni doresc sa aiba acces la produse noi si inovatoare, avand incredere intr-o marca si istoricul
evolutiei sale, de aceea Jacobs a ajuns in topul preferintelor acestora.
Majoritatea consumatorilor de cafea chestionati de GFK Romania au recunoscut marca Jacobs ca fiind o cafea de cea mai buna calitate.
Conform studiilor conduse de Institutul de Cercetare de Piata GFK Romania, romanii prefera marcile scumpe de cafea, cum ar fi Jacobs Krönung, cafea care se situeaza pe locul intai in topul preferintelor consumatorilor romani.
La ora actuala, consumul mediu zilnic din acest tip de cafea este de aproximativ 900.000 de cesti. Compania Jacobs Krönung ocupa pozitia de lider pe piata de cafea prajita si macinata, detinand cea mai mare cota de piata (conform studiilor ACNielsen) atat din punct de vedere valoric, cat si cantitativ. Aceasta pozitie de lider de piata atribuita unei marci de cafea din segmentul de pret superior (aproximativ cu 30 la suta peste pretul mediu al pietei)