Luna decembrie reprezinta o ocazie importanta pentru ca magazinele virtuale de pe Internet sa-si rotunjeasca veniturile. Este, de asemenea, o perioada considerata oportuna pentru lansarea unora noi. Reprezentantii magazinelor virtuale sustin ca in preajma sarbatorilor vanzarile cresc cu pana la 50 la suta.
Explicatia: cei care n-au timp de cumparaturi sau vor sa evite aglomeratia din magazine pot face cumparaturile de Craciun intr-o scurta pauza de la munca si chiar fara a se misca din fata biroului. Asa ca, acolo unde este cerere, si vanzatorii s-au grabit sa vina cu o oferta pe masura.
Fata de anul trecut, cand magazinele virtuale de pe Internetul romanesc puteau fi numarate pe degete, anul acesta numarul site-urilor de unde pot fi comandate produse a crescut foarte mult, in prezent, pe portalul Trafic.ro fiind inregistrate peste 70 de situri pe care poposesc zilnic cel putin 1.000 de romani.
Interesul pentru site-urile de cadouri de Craciun a crescut foarte mult in ultimele zile, acestea trezindu-se cu mai multi vizitatori chiar fara sa fi investit nici un leu in promovare sau marketing. Pe cele mai populare site-uri cu cadouri de Craciun, vizitatorii sunt fie clienti fideli, fie persoane in cautare de cadouri pe Internet. Statisticile furnizate de Trafic.
ro arata ca site-urile de comert electronic sunt accesate fie in urma cautarilor pe motoarele de cautare precum Google, fie direct de cei care stiau de ele dinainte. Magazinele virtuale care se bucura de cel mai mare succes in perioada sarbatorilor sunt librariile, site-urile de calculatoare, electronice si electrocasnice si mai nou, site-urile specializate in cadouri, arata statisticile Trafic.
ro. Site-ul librarie.net este vizitat zilnic de cel putin 2.500 de internauti, numarul acestora fiind cu circa 10 la suta mai mare decat in noiembrie sau octomb