Bayerische Motoren Werke, al doilea mare producator de automobile de lux din lume, a raportat o crestere de 7,3% in vanzarile realizate luna trecuta, crestere antrenata de noile modele BMW din Seria 1 si Seria 3, informeaza Bloomberg.
In luna noiembrie vanzarile s-au majorat pana la 104.400 de vehicule, in timp ce vanzarile in primele 11 luni ale anului au castigat 8,6%, atingand cifra de 1,09 milioane de unitati, potrivit informatiilor comunicate de compania germana. Vanzarile brandului BMW in luna noiembrie au urcat cu 7%, pana la 89.700 unitati, iar vanzarile brandului Mini au crescut cu 9,4%, la 14.630 automobile.
"Cu aceste cifre, obiectivul nostru pentru acest an de a ne spori vanzarile cu un ritm apropiat de 10% la nivelul grupului, este in acest moment realizabil", a declarat Michael Ganal, director de vanzari la BMW.
La sfarsitul anului BMW estimeaza ca va raporta un nivel record al castigurilor, ca urmare a introducerii a zece noi modele. Producatorul auto cu sediul la Munchen a inregistrat un profit pe al treilea trimestru mai mare cu 7,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania reusind sa atraga din clientii Mercedes-Benz, subsidiara grupului DaimlerChrysler.
Luna trecuta BMW a vandut 80 de automobile marca Rolls-Royce, aducand totalul autovehiculelor vandute in cele 11 luni ale anului la 636 de unitati. In acest an compania a avut un obiectiv de vanzari de 1.000 de autoturisme Rolls-Royce Phantom.
Rolls-Royce si-a justificat performantele sub asteptari prin intarzierile aparute in punerea la punct a unei retele globale de distributie, precum si prin incertitudinea economica din Europa din aceasta perioada.
BMW a vandut 26.900 de automobile din clasa compacta din Seria 1, de la lansarea care a avut loc in luna septembrie. De asemenea constructorul german a reusi