Compania Metro Cash & Carry, parte a grupului german Metro, a deschis, miercuri, cel de-al doilea magazin al sau din Constanta, pentru care a investit peste 15 milioane euro, reteaua de distributie ajungand astfel la 21 de centre comerciale, se arata intr-un comunicat al firmei.
Centrul, a carei constructie a inceput in luna mai, dispune de un spatiu de vanzare de 5.500 metri patrati, precum si de peste 400 de locuri de parcare.
Deschiderea noului magazin a avut in vedere fluidizarea livrarilor, in special in lunile de varf, a declarat directorul general al Metro Romania, Dusan Wilms.
Magazinul are in oferta 17.500 de articole alimentare si nealimentare, provenite in mare parte de la cei 20 de furnizori locali. Compania Metro Cash & Carry, parte a grupului german Metro, a deschis, miercuri, cel de-al doilea magazin al sau din Constanta, pentru care a investit peste 15 milioane euro, reteaua de distributie ajungand astfel la 21 de centre comerciale, se arata intr-un comunicat al firmei.
Centrul, a carei constructie a inceput in luna mai, dispune de un spatiu de vanzare de 5.500 metri patrati, precum si de peste 400 de locuri de parcare.
Deschiderea noului magazin a avut in vedere fluidizarea livrarilor, in special in lunile de varf, a declarat directorul general al Metro Romania, Dusan Wilms.
Magazinul are in oferta 17.500 de articole alimentare si nealimentare, provenite in mare parte de la cei 20 de furnizori locali.