Noua editie a pachetului Microsoft Office pentru mici afaceri se afla in prezent in testari pentru a fi lansata in partea a doua a lui 2005. Noua varianta seamana la design cu cea veche, include programe din editia 2003, dar o versiune imbunatatita pentru Outlook si instrumente de management al contactelor de afaceri si de contabilitate necesara unui birou cu maximum 25 de angajati. Pachetul permite adaptarea a peste 60 de rapoarte de vanzari, de achizitii, de comenzi si facturi, managementul inventarului, al platilor ori al resurselor umane. Informatiile despre clienti, precum contacte, adrese, observatii, intalniri, oportunitati sau clienti neglijati, sunt stocate unitar si pot fi accesate imediat cand suna clientul. Si cand te gandesti ca tot acest birou poate fi luat intr-un laptop! In plus, in functie de rolul fiecarui angajat, managerul poate sa aiba control asupra informatiilor in retea, pentru o eficienta mai buna si relatii mai stranse cu clientii.
Noua editie a pachetului Microsoft Office pentru mici afaceri se afla in prezent in testari pentru a fi lansata in partea a doua a lui 2005. Noua varianta seamana la design cu cea veche, include programe din editia 2003, dar o versiune imbunatatita pentru Outlook si instrumente de management al contactelor de afaceri si de contabilitate necesara unui birou cu maximum 25 de angajati. Pachetul permite adaptarea a peste 60 de rapoarte de vanzari, de achizitii, de comenzi si facturi, managementul inventarului, al platilor ori al resurselor umane. Informatiile despre clienti, precum contacte, adrese, observatii, intalniri, oportunitati sau clienti neglijati, sunt stocate unitar si pot fi accesate imediat cand suna clientul. Si cand te gandesti ca tot acest birou poate fi luat intr-un laptop! In plus, in functie de rolul fiecarui angajat, managerul poate sa aiba control asupra informatiilor in retea, pentru o efic