Avionul este cel mai convenabil mijloc de calatorie, confortabil, rapid, in unele cazuri chiar si foarte rentabil din punct de vedere financiar. Mai mult, statistic vorbind, avionul este si cel mai sigur mijloc de a calatori. Acestea afirmatii nu se adeveresc insa in ceea ce priveste Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom SA.
Acum cateva luni GAZETA va relata “Cosmarul Tarom” - peripetiile cursei Bucuresti - Cluj din data de 1 iunie 2006.
Atunci, pasagerii care au platit 220 de euro pentru o cursa directa, au fost nevoiti sa indure 27 minute de intarziere la decolare, o mica escala la Timisoara hotarata ad-hoc de catre reprezentantii TAROM si, colac peste pupaza, insolenta si amenintari din partea angajatilor companiei aeriene. In total, o cursa care trebuia sa dureze 55 de minute a durat trei ore.
Acum, TAROM si-a dat din nou cu firma in cap, punand la grea incercare nervii pasagerilor care au avut nefericirea sa calatoreasca in data de 24 septembrie 2006 pe ruta Frankfurt-Cluj.
Adio bagaje
La imbarcarea pe Aeroportul din Frankfurt, pasagerii care urmau sa calatoreasca cu TAROM spre Aeroportul International Cluj-Napoca au observat lipsa din zona a motocar-ului care duce bagajele la avion. Pasagerii au semnalat acest lucru angajatilor TAROM, primind insa asigurari ca bagajele vor ajunge la Cluj fara probleme. Mai departe, cursa ajunge la ora 22.10 la Cluj, bagajele nicaieri.
La ora 23.20 ghinionistii pasageri se aflau inca in incinta Aeroportului Cluj, completand formulare de constatare a lipsei bagajelor care, culmea tupeului, contineau mentiunea ca toate acestea nu implica responsabilitatea TAROM.
Ca pasager al TAROM platesti un bilet prin care compania aeriana se obliga sa te transporte pe tine si bagajele aferente la destinatia dorita.
Daca insa se intampla ceva cu bagaje