Sirul interminabil de reclamatii care s-au strans de la inceputul anului la Oficiul pentru Protectia Consumatorului i-a determinat pe inspectori sa ia atitudine. Societatea sibiana a fost amendata cu cateva sute de milioane de lei pentru mai multe nereguli pe care oamenii legii le-au gasit in urma unui control.
Inspectorii OPC nu s-au induplecat, chiar daca cei din conducerea societatii s-au aratat interesati sa rezolve problemele. Cele mai mari deficiente gasite de inspectorii OPC se refera la abuzurile pe care le-au gasit in contractele pe care RDS&RCS le au incheiate cu cetatenii.
Cele mai mari deficiente gasite de inspectorii OPC se refera la abuzurile pe care le-au gasit in contractele pe care RDS&RCS le au incheiate cu cetatenii. “45 de zile, termen de instalare este mult prea mare, iar daca in contract este scris ca se face instalarea in functie de volumul de instalari al societatii mi se pare o perioada mult prea larga.
Asta poate insemna ca pot veni si dupa un an”, spune directorul executiv al OPC Sibiu, Ilie Mitea. Aceasta este una dintre clauzele care oamenii legii considera ca nu sunt la locul lor. In plus, oamenii legii cred ca exista mari probleme in momentul instalarii internetului, la configurarea calculatorului.
Acest lucru, spun inspectorii OPC, nu este verificata, asa cum este stipulat in contract, in termen de 25 de zile. In alta ordine de idei, oamenii legii nu sunt de acord nici cu unele articole intregi din actul inceiat intre societatea ce ofera servicii si beneficiari.
“Sunt articole in care sunt folositi termini pe care numai unii oameni le cunosc, trebuie sa ai cunostinte in domeniu pentru a intelege. Trebuie sa fie un limbaj comun, usor de inteles de publicul larg. Sunt sigur ca majoritatea cetatenilor au semnat contractele fa