Valoarea pietei de publicitate on-line s-a dublat in 2004, ajungand la circa 1,5 milioane de dolari, ne-a declarat Orlando Nicoara, Business Development Manager la NetBridge Investments. In 2003, valoarea acestei piete a fost de 600.000 - 800.000 dolari, apreciaza oficialul NetBridge Investments. Aceasta firma detine patru site-uri, unul dintre acestea fiind boom.
ro, care acopera 60-70% din piata publicitatii pe Internet. In ultimele doua luni din 2004, sumele cheltuite pe publicitate on-line au crescut semnificativ fata de perioadele similare ale anului precedent. Astfel, in noiembrie 2004, aceasta a inregistrat valoarea de peste 200.000 dolari, fata de mai putin de 100.000 dolari in aceeasi luna din 2003.
In decembrie 2004, valoarea sumelor cheltuite pe publicitate pe Internet s-a triplat fata de perioada similara din 2003, ajungand la aproximativ 150.000 dolari.
"In 2005 si 2006, piata publicitatii on-line va creste cu cel putin 50%", apreciaza Nicoara.
Preturile practicate de site-urile care gazduiesc bannere sunt in prezent intre 0,5 pana la 10 dolari sau euro pentru 1.000 de afisari.
Valoarea pietei de publicitate on-line s-a dublat in 2004, ajungand la circa 1,5 milioane de dolari, ne-a declarat Orlando Nicoara, Business Development Manager la NetBridge Investments. In 2003, valoarea acestei piete a fost de 600.000 - 800.000 dolari, apreciaza oficialul NetBridge Investments. Aceasta firma detine patru site-uri, unul dintre acestea fiind boom.
ro, care acopera 60-70% din piata publicitatii pe Internet. In ultimele doua luni din 2004, sumele cheltuite pe publicitate on-line au crescut semnificativ fata de perioadele similare ale anului precedent. Astfel, in noiembrie 2004, aceasta a inregistrat valoarea de peste 200.000 dolari, fata de mai putin de 100.000 dolari in aceeasi luna din 2003.
@N