Piata de publicitate online din tara noastra va atige anul acesta 2,5 milioane de euro, estimeaza Imedia, cel mai mare publisher de media online din Romania, cu o retea tranzitata lunar de peste 800.000 de romani.
Specialistii de la Imedia sint de parere ca managerii romani nu profita foarte mult de flexibilitatea si de posibilitatile oferite de Internet, astfel ca, din punct de vedere al modului in care se face publicitate online in tara noastra, lucrurile nu au evoluat foarte mult.
Cu toate ca majoritatea advertiserilor apeleaza constant la Internet ca mediu de expunere, peste 80% dintre campanii sint abordate conventional, facindu-se uz de medote cum sint full page advertisment sau 30“ in breakul publicitar.
Valentele de comunicare si de interactivitate maxima pe care le ofera Internetul cu generozitate sint astfel reduse sau chiar anulate. Principalul avantaj al publicitatii online consta in faptul ca cei care apeleaza la aceasta modalitate de promovare obtin un feedback imediat.
De asemenea, costurile sint in general mai reduse fata de o campanie publicitara tv, radio sau outdoor.
Nu este de neglijat nici faptul ca, prin publicitatea online, producatorilor locali care vor sa se extinda pe piete din zone mai indepartate le este mult mai usor sa comunice cu potentialii clienti. Locul de origine nu mai este in acest caz un impediment.
Piata de publicitate online din tara noastra va atige anul acesta 2,5 milioane de euro, estimeaza Imedia, cel mai mare publisher de media online din Romania, cu o retea tranzitata lunar de peste 800.000 de romani.
Specialistii de la Imedia sint de parere ca managerii romani nu profita foarte mult de flexibilitatea si de posibilitatile oferite de Internet, astfel ca, din punct de vedere al modului in care se face publicitate online in tara noastra, lucrurile nu