2005 ar putea fi primul an cind Automobile Dacia lucreaza pe profit, sustin managerii societatii. Jacques Abot, director comercial pentru Romania al uzinei de autoturisme a spus ieri, intr-o conferinta de presa, ca desi societatea si-a sporit substantial vinzarile, din cauza investitiilor masive realizate in ultimii ani, abia din acest an “va incepe sa produca bani”.
Anul trecut, Dacia si-a sporit vinzarile cu aproape 39%, cererea de autoturisme crescind spectaculos dupa lansarea modelului Logan, la mijlocul anului. Pentru acest an, conducerea societatii Automobile Dacia estimeaza o crestere a vinzarilor cu peste 70%, pina la 162.500 de autovehicule, evolutie favorizata de dublarea productiei modelului Logan din luna aprilie.
Aproximativ 60.000 de masini urmeaza sa fie exportate. Din luna iunie, Logan va intra si pe pietele din Franta, Spania, Italia si Germania.
“Incercam sa vindem pe piata interna 102.500 autovehicule si sa ne mentinem o cota de piata de 45%-50%, in conditiile in care piata auto romaneasca va ajunge la circa 180.000 de unitati”, a declarat Jacques Abot.
Pentru a sustine cresterea vinzarilor, compania intentioneaza sa introduca, in luna aprilie, al treilea schimb de lucru la uzina de la Pitesti. In plus, productia Logan va fi initiata in Rusia in primul semestru al anului, in Maroc in a doua jumatate si spre sfirsitul anului si in Columbia.
2005 ar putea fi primul an cind Automobile Dacia lucreaza pe profit, sustin managerii societatii. Jacques Abot, director comercial pentru Romania al uzinei de autoturisme a spus ieri, intr-o conferinta de presa, ca desi societatea si-a sporit substantial vinzarile, din cauza investitiilor masive realizate in ultimii ani, abia din acest an “va incepe sa produca bani”.
Anul trecut, Dacia si-a sporit vinzarile cu aproape 39%, cererea de autoturisme cre