- Social - nr. 5 / 10 Ianuarie, 2005 In urma mai multor sesizari si reclamatii sosite pe adresa Protectiei Consumatorilor Mures din partea abonatilor societatii de televiziune prin cablu RCS&RDS, s-a dispus, printr-un proces verbal al OJPC din luna noiembrie 2004, la capitolul constatari, ca, incepand cu data de 1 ianuarie 2005, toti abonatii din judetul Mures ai firmei amintite sa primeasca acasa, in propriile cutii de posta, facturile pentru plata abonamentelor. Si asta, pentru ca foarte multi cetateni au uitat pur si simplu sa-si achite contravaloarea abonamentului, obisnuiti fiind sa primeasca in cutiile postale instiintarile de plata. Problema a fost ridicata la ultima conferinta de presa a OJPC Mures de insusi directorul executiv al OJPC Mures, Emilia-Maria Leah, care a subliniat ca a discutat si ulterior incheierii procesului verbal cu conducerea RCS&RDS, iar aceasta nu parea sa se opuna acestei metode de instiintare a propriilor clienti. In caz de nesupunere, societatea risca, incepand cu 1 februarie a.c., amenzi pentru incalcarea legislatiei protectiei consumatorului, a mai amintit Emilia-Maria Leah. Contactata telefonic, conducerea RCS&RDS a declarat ca s-a gandit de mai multa vreme la aceste aspecte de imbunatatire a relatiei cu clientii, chiar inainte de noiembrie 2004, dar termenul de 1 ianuarie 2005 nu va putea fi respectat, deoarece firma are nevoie de autorizatii pentru noile tipuri de facturi din partea Ministerului Finantelor. Reamintim ca societatea RCS&RDS, extinsa la nivelul intregii tari in ultimii ani, constituind cel mai important operator de televiziune prin cablu din Romania, a renuntat la metoda de expediere a facturilor de cablu pe adresele abonatilor in momentul in care a preluat fosta firma ROMSAT, masura incadrandu-se in politica generala a celor de la RCS&RDS, alaturi de rezilierea contractului cu Posta Romana, prin care clientii